09.03.2020 r. - Pląsy i tańce integracyjne w pracy z dziećmi z matematyką w tle
image1 image2 image3 image4 image5

UWAGA!

Przed przyjściem do Biblioteki, prosimy o zapoznanie się procedurą funkcjonowania Biblioteki w czasie epidemii COVID-19.

czytaj więcej

Jesteś tutaj: Start Relacje z wydarzeń

wwe_b

moodle

quizy

Partnerzy
i instytucje wspierające

portal-logo

logo_dark-1

logo_niepelnosprnik

TPUW logo

09.03.2020 r. - Pląsy i tańce integracyjne w pracy z dziećmi z matematyką w tle
Wpisany przez Maciej Bidelski   
czwartek, 12 marca 2020 09:41

Na czwartym spotkaniu Sieci Współpracy i Samokształcenia Nauczycielek Przedszkola Zaczytane Przedszkolaki zaplanowano taneczno-zabawową formę zajęć. Tym razem, przy niemalże wiosennej aurze, grupa uczestniczek sieci całe zajęcia przeznaczyła na wspólne pląsy i tańce integracyjne, oczywiście z matematyką w tle.

0

Zajęcia prowadziła koleżanka z Wydziału Udostępniania Zbiorów - Sylwia Jaworska. Zaczęłyśmy od przejścia przez magiczne koło przyjaźni, czyli hula hop. Zabawa wywołuje zawsze mnóstwo radości i doskonale sprawdza się jako ćwiczenie integracyjne na dobry początek zajęć. Następnie wkroczyłyśmy w świat pląsów, zabaw integracyjnych i gier ruchowych, które można wykorzystywać w różnym wieku. Spotkanie zaczęłyśmy od pląsów, które z powodzeniem można prowadzić już w grupie 2-3 latków. Następnie przeszłyśmy do zabaw i pląsów, które lepiej się sprawdzają w starszych grupach przedszkolnych, 5-6 latków. Według uczestniczek niektóre z tańców integracyjnych są idealne również na spotkania z rodzicami. Na zakończenie pokonałyśmy Ścieżkę Czarnych Stóp, zabawę ruchową którą można samodzielnie opracować i wykonać. Wystarczy odrobina ceraty i kolorowe lub jednolite wzory stóp wykonane z folii samoprzylepnej. Duże zainteresowanie wzbudziły również Zwierzątkowe karty aktywności ruchowej. Dziękujemy Sylwii Jaworskiej za przeprowadzenie zajęć. Było głośno, wesoło i… taneczno-matematycznie.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Poprawiony: czwartek, 12 marca 2020 10:04