img
Numer: maj/czerwiec 2025 (67)

Czasopismo dostępne w Czytelni

  • Ocena funkcjonalna słyszenia – implikacje dla diagnozy i terapii logopedycznej dzieci z zaburzeniami słuchu
  • Integracja metody Tomatisa z międzynarodową klasyfikacją funkcjonowania jako nowatorskie podejście terapeutyczne
  • Współpraca międzyspecjalistyczna i międzysektorowa
  • Ocena funkcjonalna – w stronę całościowej pomocy psychologiczno-pedagogicznej
  • Zastosowanie oceny funkcjonalnej w diagnozie i terapii logopedycznej osób z zaburzeniami ze spectrum autyzmu
  • Rozwijanie kompetencji komunikacyjnych dziecka z niepełnosprawnością wzroku – podejście interdyscyplinarne z uwzględnieniem Międzynarodowej Klasyfikacji Funkcjonowania, Niepełnosprawności i Zdrowia
  • Projektowanie uniwersalne i Międzynarodowa Klasyfikacja Funkcjonowania, Niepełnosprawności i Zdrowia w pracy logopedycznej
  • Życzliwość… czy to łatwe? Rola logopedy w budowaniu relacji z osobami doświadczającymi jąkania
  • Historia chłopca, którego domem jest DPS. Jak tworzenie oddziaływań wspomagających kompetencje komunikacyjne oparte na Modelu Aktywnym pozwolił rozwinąć mowę oraz autonomię Adama?
Polityka cookies i prywatności

Strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celu niezbędnym do prawidłowego działania serwisu, dostosowania strony do indywidualnych preferencji użytkownika oraz statystyk. Wyłączenie zapisywania plików cookies jest możliwe w ustawieniach każdej przeglądarki internetowej, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji w plikach cookies należy opuścić stronę.

Zaznacz cookies, które akceptujesz:
Powrót