
Numer:
maj/czerwiec 2025 (67)
Czasopismo dostępne w Czytelni
- Ocena funkcjonalna słyszenia – implikacje dla diagnozy i terapii logopedycznej dzieci z zaburzeniami słuchu
- Integracja metody Tomatisa z międzynarodową klasyfikacją funkcjonowania jako nowatorskie podejście terapeutyczne
- Współpraca międzyspecjalistyczna i międzysektorowa
- Ocena funkcjonalna – w stronę całościowej pomocy psychologiczno-pedagogicznej
- Zastosowanie oceny funkcjonalnej w diagnozie i terapii logopedycznej osób z zaburzeniami ze spectrum autyzmu
- Rozwijanie kompetencji komunikacyjnych dziecka z niepełnosprawnością wzroku – podejście interdyscyplinarne z uwzględnieniem Międzynarodowej Klasyfikacji Funkcjonowania, Niepełnosprawności i Zdrowia
- Projektowanie uniwersalne i Międzynarodowa Klasyfikacja Funkcjonowania, Niepełnosprawności i Zdrowia w pracy logopedycznej
- Życzliwość… czy to łatwe? Rola logopedy w budowaniu relacji z osobami doświadczającymi jąkania
- Historia chłopca, którego domem jest DPS. Jak tworzenie oddziaływań wspomagających kompetencje komunikacyjne oparte na Modelu Aktywnym pozwolił rozwinąć mowę oraz autonomię Adama?