img
Numer: 11/2024 (wrzesień-październik)/2025

Czasopismo dostępne w Czytelni

  • Twórcze sposoby na bliższe poznanie
  • Od wejścia do działania – patenty na udany start lekcji!
  • Jak zadbać o emocje swoich podopiecznych po powrocie z wakacji?
  • Dzień kropki – więcej niż zabawa
  • Demokracja a dyktatura
  • Rozpalić iskrę twórczości, czyli kreatywny start w klasach 1-3
  • Cyfrowy rozsądek
  • Co zrobić, aby każdy uczeń i nauczyciel poczuł się w szkole ważny i doceniony?
  • Sztuka porozumienia. Jak budować dobre relacje z rodzicami
  • Przestrzeń klasy jako miejsce inspiracji. Jak  nauczyciel może tworzyć środowisko do relacji, działania i rozwoju
  • Wychowawca klasy a uczeń w spektrum autyzmu
  • O czym pamiętać, rozmawiając z młodymi o migracjach i uchodźstwie?
  • Dzień dobry, znowu my! Jak budować poczucie wspólnoty od pierwszego dnia września
  • Jak dokumentować pracę wychowawcy?
  • Warto pomagać, ale jak? Pomysły na wolontariat w szkole na cały rok
  • Edukacja przez działanie – inspirujące warsztaty oparte na działaniu i dociekaniu
  • Twarz polskiej edukacji
  • Nie każde „kocham cię” trzeba publikować
  • Scenariusz zajęć z wykorzystaniem książki „Miejsce dla cieni”
Polityka cookies i prywatności

Strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celu niezbędnym do prawidłowego działania serwisu, dostosowania strony do indywidualnych preferencji użytkownika oraz statystyk. Wyłączenie zapisywania plików cookies jest możliwe w ustawieniach każdej przeglądarki internetowej, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji w plikach cookies należy opuścić stronę.

Zaznacz cookies, które akceptujesz:
Powrót