Wsiąść do pociągu [Pomoce dydaktyczne], [USA], autor gry: Alan R. Moon; ilustracje: Julien Delval, Gdańsk, Rebel, 2022. Zawartość pudełka: 240 kolorowych wagoników (po 45 w kolorach: niebieskim, czerwonym, zielonym, żółtym, czarnym oraz zapasowe wagoniki po 3 w każdym kolorze), 142 karty, plansza, 5 drewnianych znaczników, instrukcja. Dla 2-5 graczy. Wiek 8+. Czas gry 30-60 min.
Mariposas [Pomoce dydaktyczne], zasady gry Elizabeth Hargrave, Mark Wootton; ilustracje Indi Maverick; tłumaczenie Jakub Niedźwiedź, wydanie 1, Kraków, Albi, c © 2020. W trakcie rozgrywki zadaniem graczy jest odbycie inspirowanej prawdziwą migracją motyli podróży przez trzy pory roku. Zawartość pudełka: 1 kwiatowa kość, 120 żetonów kwiatów, 16 żetonów przystanków, 5 znaczników punktacji, 6 płytek zdolności cyklu życia, 60 kart cyklu życia, 36 kart akcji, 15 kart dodatkowych ruchów, 20 kart celów, 1 plansza przystanku, 1 plansza mapy, 50 drewnianych znaczników motyli, 5 pojemniczków, instrukcja. Wiek graczy: 10+, liczba graczy: 2-5. Czas gry: 45+ min.
Milionerzy [Pomoce dydaktyczne]. Fauna i flora, Szczecin, TM Toys, 2022. Zawartość pudełka: 2 planszetki suchościeralne, 330 kart typu – Pytanie i Odpowiedź, 1 marker suchościeralny, instrukcja. Gra przeznaczona dla 2 graczy. Wiek od 6 lat.
Rozumówki [Pomoce dydaktyczne]. Gra towarzyska, projekt gry: Jan Cizner; ilustracje: Anežka Bělehoubková; twórcy zadań: Jan Cizner, Václav Fořtik, Dagmar Jandová, Pavel Kadlečik i Michał Gołębiowski. Wydanie I, Kraków, Albi Polska, [2022]. W trakcie rozgrywki gracze sprawdzą się w pięciu kategoriach: zadaniach tekstowych, graficznych, matematycznych, logicznych, a także z wiedzy ogólnej. Punkty w toku gry otrzymuje się nie tylko za poprawnie rozwiązane zadania, ale także za obstawianie sukcesu lub porażki przeciwników. Zawartość pudełka: klepsydra odmierzająca 30 s, 6 kół do obstawiania, 280 kart z zadaniami (podzielonych na 5 kategorii), 5 żetonów oznaczających rodzaj pytania, 7 drewnianych kostek, 5 pudełek na karty, notes (arkusze odpowiedzi), plansza, 6 ołówków, instrukcja. Dla 2-6 graczy. Wiek 12+. Czas 30+ min.
Wspólne ogniwo [Pomoce dydaktyczne]. Trening spostrzegawczości. Gra terapeutyczno-rehabilitacyjna, autorka gry Hanna Sobisz. Chwaszczyno, Alexander, [2022]. Pudełko zawiera (planszę, 45 tabliczek, 14 kafelków, instrukcję). Na opakowaniu: Dobry trening: spostrzegawczości, kojarzenia, myślenia, refleksu. Terapia. Wiek graczy: 7-107. Liczba graczy: 1-4. Gra odpowiednia dla osób po udarze mózgu, z chorobą Alzheimera, z chorobą Parkinsona.