
Archimedes [Pomoce dydaktyczne], Reiner Knizia, ilustracje Renato Faccini, [Warszawa], Story House Egmont Sp. z o.o., [2022]. Na grę składa: 55 kart, 5 dużych żetonów, 25 żetonów – punktów oraz instrukcja. Zabawa przeznaczona jest dla 2-5 graczy w wieku 7+.

Afryka [Pomoce dydaktyczne]. Memory, ilustracje Katarzyna Nowowiejska, Warszawa, Wydawnictwo Edgar, copyright 2022. Gra dla dzieci od 0 do 5 lat ułatwiająca zapamiętywanie i ucząca spostrzegawczości. Przedszkolaki poznają zwierzęta Afryki. Gra zawiera 24 elementy.

KAN – Karty Aktywności Nastolatków [ Pomoce dydaktyczne ]. Terapia, TUS, psychoedukacja, orientacja zawodowa, Magdalena Wegner-Jezierska, opracowanie graficzne: Dominika Gołąb, [Kraków], Heim, [2022]. Pudełko zawiera 50 kart terapeutycznych i broszurę. Karty służą do pracy z młodzieżą powyżej 10 roku życia. Elementy gry mają na celu rozwijanie kompetencji emocjonalnych, relacji międzyludzkich i pomagają w wyborze zawodu.

Na końcu języka – junior [Pomoce dydaktyczne], Andrew Innes, Warszawa, Wydawnictwo Nasza Księgarnia, copyright 2021. W pudełku: 54 karty talii pomarańczowej, 54 karty talii niebieskiej oraz instrukcja. Gra przeznaczona dla 3-6 graczy w wieku 5+. Czas gry 20 min. Zabawa polega na jak najszybszym wypowiedzeniu słowa kojarzącego się z rysunkiem na karcie rywala.