Terapia specjalna dzieci i młodzieży

img
Numer: 10-11/2024

Czasopismo dostępne w Czytelni

  • Indywidualny sposób porozumiewania się jako narzędzie w procesie społecznego uczestnictwa osób o złożonych potrzebach w komunikowaniu się
  • Wyzwania dorosłości osób z niepełnosprawnością intelektualną
  • Relacje międzyludzkie u osób z niepełnosprawnością
  • Co kryje zachowanie, czyli jak wspierać dziecko z trudnościami w zachowaniu
  • Sport jako metoda relaksacji
  • W jaki sposób osoby z niepełnosprawnością intelektualną rozumieją i postrzegają emocje?
  • Technologia wspomagająca (AT) – szanse i wyzwania
  • Wpływ poczucia bezpieczeństwa dziecka na efekty terapii
  • Kim jestem. Scenariusz zajęć dla dzieci z trudnościami w zakresie umiejętności społecznych w wieku 7-12 lat
Polityka cookies i prywatności

Strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celu niezbędnym do prawidłowego działania serwisu, dostosowania strony do indywidualnych preferencji użytkownika oraz statystyk. Wyłączenie zapisywania plików cookies jest możliwe w ustawieniach każdej przeglądarki internetowej, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji w plikach cookies należy opuścić stronę.

Zaznacz cookies, które akceptujesz:
Powrót