
Numer:
155/2025 (kwiecień)
Czasopismo dostępne w Czytelni
- Reforma edukacji – kolejne odsłony
- O działaniu w szkole stowarzyszeń i innych organizacji
- Jak kształtować w uczniach umiejętność uczenia się przez całe życie
- Matura w polskim systemie edukacji włączającej
- Jak pomóc uczniom zapanować nad stresem egzaminacyjnym?
- Rodzice w gabinecie pedagoga szkolnego
- Jak uczyć się skuteczniej? Kilka słów o mnemotechnikach. Scenariusz zajęć
- Procedura wspierania ucznia z doświadczeniem traumy
- Konflikty z rodzicami uczniów. Wskazówki do rozmowy
- Dodatek specjalny: Wsparcie uczniów neuroróżnorodnych
- Meltown i Shutdown jako konsekwencja przeciążenia sensorycznego u osób w spektrum autyzmu
- Dziecko z ADHD i z trudnościami z koncentracją uwagi. Techniki opierające się na ćwiczeniach dostarczających wrażeń czucia głębokiego i aktywności ruchowych